Vacature: Patrimoniumbeheerder

Het Sociaal Verhuurkantoor Zuid-Oost-Vlaanderen is op zoek naar een Patrimoniumbeheerder.

 

Functieomschrijving

Een belangrijk middel om het recht op wonen voor iedereen te vrijwaren is de sociale huurmarkt. Hierdoor krijgen de meest kwetsbaren in onze samenleving een goede woning tegen een betaalbare huurprijs én met woonzekerheid. Het Sociaal Verhuurkantoor huurt woningen in Zuid-Oost-Vlaanderen van een eigenaar-verhuurder en biedt in ruil een aantal stevige garanties. Daarna verhuurt het SVK deze woning sociaal aan de meest woonbehoeftige. Onze organisatie beheert op heden een 700-tal panden met een grote variatie aan studio’s, appartementen, huizen. Om onze werking te optimaliseren kijken wij momenteel uit naar een Patrimoniumbeheerder die ons team komt versterken.

 

• Verantwoordelijk voor het waarborgen van de woningkwaliteit in de toegewezen regio.

• Fungeren als aanspreekpunt voor het technisch domein binnen ons SVK.

• Opvolgen technische meldingen van onze huurders of eigenaars.

• Samen met huurbegeleider verantwoordelijk voor specifieke regio binnen werkingsgebied.

• Opdrachten opstellen en opvolgen tot afwerking.

• Plaatsbeschrijvingen opstellen en administratief verwerken.

• Prospecties/ woningonderzoeken verrichten en kandidaat-eigenaars informeren.

• Offertes opvragen, vergelijken en beoordelen.

• Uitbouwen van een verbeterde dienstverlening.

 

Profiel

• Je bent in het bezit van een relevant bachelor diploma zoals Vastgoed met optie Makelaardij of Landmeten.

• Je bezit de nodige technische kennis over woningen, kennis van de Vlaamse Wooncode is een voordeel.

• Klantgericht zijn is een must.

• Je bent communicatief en kan omgaan met verschillende belangengroepen.

• Je bent in staat efficiënt en oplossingsgericht te denken en werken.

• Je bent sterk in agendabeheer en kan prioriteiten stellen.

• Je kan probleemloos werken met verschillende informaticatoepassingen.

• Je hebt zin voor initiatief en neemt verantwoordelijkheid.

• Je hebt een open en positieve ingesteldheid.

• Sociale voeling staat voorop binnen ons SVK.

 

Jobgerelateerde competenties

• Meewerken aan de planning en uitvoering van herstellings- of renovatiewerken.

• Huurders actuele informatie geven.
• Antwoorden op de vragen en klachten van klanten.

• Bezoeken ter preventie van risico’s en onveilige situaties uitvoeren.
• Afwijkingen vaststellen.

• De kost van onderhouds- of herstellingswerken van het vastgoedpatrimonium inschatten.
• Offerte-aanvragen voorbereiden.

• Vastgoed beheren: Sociale woningen, woningen met lage huur.

• Plaatsbeschrijvingen opmaken, woningen bezoeken en eventuele werkzaamheden berekenen.

• Opvolg- en activiteitengegevens registreren.
• De informatie doorgeven aan de betrokken dienst.

• Het werk van leveranciers of dienstverleners controleren.

 

Persoonsgebonden competenties

• Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)

• Omgaan met stress

• Plannen (= ordenen)

• Regels en afspraken nakomen

• Leervermogen hebben

• Klantgerichtheid

• Samenwerken als hecht team

• Zelfstandig werken

• Resultaatgerichtheid

• Zin voor nauwkeurigheid hebben

• Contactvaardig zijn

• Creatief denken (Inventiviteit)

 

Aanbod

Voltijds contract van onbepaalde duur (38h/week)

Verloning volgens PC 319.01 Barema B1c

Relevante anciënniteit wordt in rekening gebracht

Extra legale voordelen: maaltijdcheques (€ 8), groeps- en hospitalisatieverzekering, woon-werkvergoeding, tussenkomst werkverplaatsingen (€ 0,3707/km), eindejaarspremie.

Een afwisselende job in een groeiende en professionele organisatie waar je het recht op betaalbaar en kwalitatief wonen voor kwetsbare bewoners in de regio Zuid-Oost-Vlaanderen mee kan helpen realiseren.

 

Plaats tewerkstelling

Lindestraat 51 9550 HERZELE

 

Bijlage: functiekaart patrimoniumbeheerder (PDF - 176 Kb)

 

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: aurelie@svkzovl.be

Contact: Mevr. Aurelie Vekeman

 

Spreekt deze functie jou aan? Bezorg ons jouw cv met motivatiebrief via e-mail naar SVK ZOVL t.a.v. Mevr. Aurelie Vekeman aurelie@svkzovl.be

De eerste selectie gebeurt op basis van motivatiebrief en CV. Op basis hiervan zullen een aantal kandidaten worden uitgenodigd voor een interview.